Skip to main content

Lacoly

Stand: J52
  • Full Service Restaurant
  • Hotel / Accommodation
  • Event Services
  • D2C - Direct-to-consumer
  • Functional
  • Subscription
  • Check-in technology
  • Content technology
  • In-room technology
  • Loyalty technology
  • Reservation systems
  • Self-service technology
  • Guest Experience
Lacoly

Creëer een diepere en vriendelijkere gastervaring door beschikbaar te zijn op de telefoon van jouw hotelgasten. Lacoly helpt hotels hun communicatie te verbeteren, effectiever te werken en omzet te verhogen.


Lacoly stuurt geautomatiseerd uit naam van het hotel op gezette tijden WhatsApp flows naar de gast. Met deze flows regelt de gast alles voor aankomst, verblijf en vertrek in WhatsApp. Met keuzeknoppen klikt de gast zelf naar de informatie die voor hem/haar relevant is.


We gebruiken WhatsApp als de opvolger van e-mail. Daarmee verhogen we de interactie met de gasten. Dit zorgt voor blije gasten, efficiëntere processen en een hogere omzet.

Address

Herengracht 420
Amsterdam
1017 BZ
Netherlands

Website

https://lacoly.com
Contact Exhibitor

Contact Exhibitor


Loading
  • Lacoly Brochure

    29 dec 2022 Dirk Taselaar
Loading
View all Exposantenlijst

DE EDITIE 2023 WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR

AANBEVOLEN BUSINESS PARTNERS


 

DESIGN PARTNERS


 

COMMUNITY PARTNERS

HEADLINE MEDIA PARTNER

ENTREE

MEDIA PARTNERS

EXPERIENCE PARTNERS